سبک مدرن در دکوراسیون داخلی
31
دسامبر

نکته ھايی بر تزئين خانه به سبک مدرن ، خانه ای متفاوت

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

مدرنيسم سبکی است که بيشتر به شيوه تفکر ارتباط دارد تا منزل آرایی . اما سبکی نيز به نام مدرنيسم در طراحی منزل به وجود آمده که طراحی ساده را توصيه می کند .

هر وسيله بنا به کاربرد خود در خانه قرار داده می شود و وسایل زائد در این سبک جایی ندارد .

  • دیوارھا

 تا حد امکان باید گچکاریھا را محو کرد . به همین منظور باید رنگ گچبری دیوار را به رنگ سفيد درآوریم تا مشخص نباشد . از کاغذ دیواری نباید در سبک مدرن استفاده شود ، برای تنوع می توانيد به یکی از دیوارھا آینه نصب کنيد .

  •  پنجره ھا

برای داخل شدن حداکثر نور به داخل خانه ، پنجره ھا حتی امکان باید ساده باشند . و پرده ای که به آنھا نصب می شود ، از جنس کتان ابریشمی یا حتی از کرکره ھای بسيار ظریف سفيد رنگ باشد . در سبک مدرن ، نور نقش مهمی ایفا می کند ، به همین منظور با سفيد کردن دیوارھا و پرده ھا خانه روشن تر به نظر می رسد.

  • کف

کف خانه حتی امکان باید یکپارچه و بدون درز باشد . می توانيد یا فرش بزرگ پهن کنيد . که کف را یکپارچه بپوشاند یا اینکه کف را سنگ کنيد و یک قاليچه ساده روی آن پهن کنيد.

  • اسباب خانه

در سبک مدرن مسلماً باید از جنس چرم و چوب باشند و نباید از مبلھای بزرگ راحتی در خانه استفاده کرد . تعداد گياھانی که در خانه قرار داده می شوند ، نباید از یک یا دو عدد بيشتر شود . بلکه باید از گياھان با طراوت استفاده شود . در سبک مدرن وسایل تزئينی بسيار کم در خانه به کار می روند و می توانند شامل نقاشيھای مدرن یا مجموعه ھای ظریف باشند .