آینه کاری مدرن
25
آوریل

آینه کاری مدرن برای دکوراسیون داخلی منزل

اگر آینه کاری مدرن خانه های امروزی را با آینه کاری سنتی در معماری قدیم مقایسه کنیم، میبینیم که آینه ها به لوکس‌ به نظر رسیدن خانه کمک می‌کند. در گذشته از آینه‌های برای پوشاندن دیوار، در و کمدها استفاده می‌شد و آینه‌کاران طرح و نقش‌های خلاقانه ای بر دیوار، گنبد یا هر کجای عمارت خلق می‌کردند.

آینه کاری مدرن دیوار 

بیایید شما را به دنیای آینه کاری مدرن دیوار ببرم؛ دیگر گذشت زمانی که به مغازه آینه‌سازی می‌رفتیم و بسته به بودجه‌مان یک آینه کوچک یا بزرگ می‌خریدیم و حالا با میخ و پیچ به دیوار نصبش می‌کردیم یا دورش قاب می‌کشیدیم و روی طاقچه یا میزی می‌گذاشتیم. آن موقع‌ها اگر می‌خواستی کفش‌ات را ببینی با مانتو یا بلوزت ست شده یا نه؟ روی صندلی می‌‌رفتی تا از داخل آینه روی دیوار، بتوانی نیمه پایینی تیپ‌ات را ببینی. مثلا خودتان را در این اتاق ناهارخوری تصور کنید که بخواهید مقابل چنین آینه کاری مدرن و شیکی غذا بخورید؛ دل‌تان می‌آید به استایل‌تان نرسید؟

آینه کاری مدرن روی دیوار برای گسترش فضا

تصور نکنید که آینه کاری مدرن بر روی دیوار، مخصوص آپارتمان‌های بزرگ است. وجود آینه در خانه‌های زکوچکتر نیز باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شود، زیرا فضایی مجازی و قرینه ایجاد شده که در ذهن شما این تصور را می‌سازد که انگار در یک اتاق بزرگ تر هستید.

آینه کاری مدرن

خط‌وط بی نظم آینه کاری مدرن در منزل

در تصاویر آینه کاری مدرن متوجه خطوط موازی و منظم روی سطح آینه شده‌اید اما ممکن است شما ایده خطوط نامنظم را هم ببینید که در سبک‌های تلفیقی دکوراسیون منزل، جالب است؛

آینه کاری مدرن آینه کاری مدرن

در برخی دکوراسیون هاآینه کاری مدرن خانه، کاملا متفاوت با اثاثیه است و این تفاوت، آینه را بیش‌تر در چشم بییننده نشان می‌دهد. 

  • آینه جورچین: 

به آینه‌های بزرگ روی دیوار که طرح تکه تکه اما در کل یک دست دارند، آینه جورچین می‌گویند که ممکن است طلایی، مسریال نقره‌ای یا پتینه باشند.

  • دستگاه انگروینگ:

طرح‌های زیبای آینه کاری مدرن نه با یک تیغه الماسه بلکه توسط دستگاهی به نام انگروینگ انجام می شوند.

آینه کاری مدرن اتاق خواب

می‌توانید یکی از دیوارها اتاق را آینه کار کنید تا سرویس خواب‌ها بزرگ تر به نظر برسد.

می توانید برای تبعیت از آینه کاری مدرن اتاق خواب از طرح‌های زیبا، روی در کمد استفاده کنید.

میتوانید برای روی در کمد و دیوارها از طرح‌های ساده‌تر و خلوت‌تر استفاده کنید یا طرح دلخواه‌تان را روی آینه کار نمایید.

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن نشیمن و پذیرایی

نشیمن و پذیرایی را می توانید با آینه کاری مدرن طراحی کنید. دیوار مناسب برای انجام اینه کاری را انتخاب کنید و بستگی زیادی به چیدمان نشیمن یا پذیرایی شما دارد. راهروهای بین این فضاها و همینطور قسمت ناهارخوری انتخاب های مناسبی هستند. 

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن سرویس بهداشتی

در سال‌های اخیر طراحی داخلی و تزئین سرویس بهداشتی بسیار رواج پیدا کرده است ، وجود آیینه کاری مدرن داخل سرویس بهداشتی را لوکس می‌سازد. رنگ این آینه‌ها بسته به سلیقه افراد و تم دکوراسیون داخلی می‌توانند نقره‌ای، طلایی یا برنز باشند.

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن و گچ‌بری

اگر دیوارهای خانه را با هنر گچ‌بری دیزاین کرده‌اید، می‌توانید میان کادرهای گچ‌بری شده را با آیینه کاری مدرن جلوه‌ای شاهانه ببخشید. اما به خاطر داشته باشید، در صورتی‌که طرح‌های گچ‌بری خیلی شلوغ‌ هستند؛ مدل حکاکی روی آینه را ساده انتخاب کنید .

دکوراسیون با آینه کاری مدرن سقف

اگر قرار است طراحی داخلی عمارتی با سقف بلند را در دست بگیرید، می‌توانید دکوراسیون داخل بنا را با آینه کاری مدرن سقف ارائه دهید. به خاطر داشته باشید آینه یک تکه و ساده برای سقف مناسب نیست.